Måndag kväll

Här sitter jag, dricker kvälls te och ser på tv. Om ett tag ska jag dricka sista alltså tredje slanka för dagen. Snart har första dagen gått,tjoho!!
Vet ju att första dagarna är jobbiga och man skulle så gärna vilja ära något... Men å nej nej!!!!!!!!! 

I kväll är det inget vidare på tv tycker jag, just nu ser vi på dom som bygger eller fixar hus. Ingen höjdare faktiskt. 
Så därför tänkte jag att jag bloggar lite. 
Effi har precis gått och lagt sig. Lars och Oliver är på träning. Linnea sitter här med mig och kollar på sin dator. 
Harriet hjärtat ligger tätt här bredvid mig, kan tänkas hoppar hon snart ner då hon brukar bli för varm efter ett tag. 

I kväll har vi nämligen tänt upp mycket ljus då jag var så frusen. Hoppas så att jag snart mår helt bra. Är trött på hosta svårt att andas och snor attacker. Blir så förbaskat trött. I morgon natt ska jag jobba så då måste jag va pigg och på G!! 




Nähä nu ska jag surpla te . 
Ha det gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0