Väla

I dag har Linnéa mormor och jag varit i väg. Blev först en sväng till Slanka, så nu har jag mat ett tag till. Bra!
Sen blev det en tur till Väla. Hittade byxor tröja strumpor och strumpbyxor. Linnea hittade också byxor och ett par fina bra skor !
Vi var in om Mio också , där köpte jag några ljus och två fina armband. Får väll bli bilder i morgon. 
Vi passade på att äta Bardem god sallad också. 




 Smarrigt värre!! 
Vi har haft det riktigt mysigt även om jag är trött och har ont i huvudet.

Nu i kväll har Lars Oliver och Linnéa varit på träning. Själv gosade jag med Effi sen nattade jag henne. När hon somnat hyrde jag nr två av Camilla Läckbergs filmer, den va bra. Jag älskar ju svenska filmer. Har avnjutit en kopp te, köpte nämligen te i dag. 

Jag är så trött och vet inte hur det ska gå. Har ju hört dom där jävla mössen i sovrummet. Lars säger att dom bara är i väggen... Sov ju på soffan i natt och det va ju lite si och så då Li bra och hennes kompis som sov över inte kunde hålla en normal ljudnivå.... Nu dröjer det innan hon får ha natt gäster här!!!!

I morgon ska Lars inte till jobb och det känns riktigt bra!!!!!!!
Oj ok vad jag hoppas vi får röjt och städat mm i detta hus inom en snar framtid!!! 

I dag har valparna börjat röra sig lite mer tycker jag, små springor har dom också fått så i morgon tror jag ögonen är helt öppna!! 

Nä nu orkar jag inte skriva mer, fam har kommit hem och ljudet på tv dunkar i huvudet på mig, hockey..,,,

Hoppas det är bra med er!!! 
❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0