Alla

Alla ljusen är tända, både ute och inne. Känner redan värmen sprida sig, härligt. Risken är att vi kokar om någon timme, men det kan det vara värt. 
När man är förkyld och inte pigg gäller det ju att göra så mysigt man kan av situationen. 
Nu är Oliver lämnad på bowling i Örkelljunga, dom skulle dit med klassen och sen äta hos en klasskompis efteråt.
 Roligt för dom!!
Vi har ätit veckans sista måltid från Mat och Ro kassen, vi är nöjda än så länge. Det är gott nyttigt och smidigt att ha fem olika middagar. 
Nu har Lars gått och natta en riktigt förkyld Effi, så synd om henne. Hoppas bara hon kan sova gott ändå. 
Som ni förstår går det åt en del papper till våra näsor just nu. 
I dag tror jag min vän kommer hem från sin semester. Jag ser fram i mot att bli frisk och sen kunna träffa henne och höra allt om resan!!! Hoppas så att dom haft det bra! 
Det är väll inte så mycket på tv mer än Idol, jag tycker det är ganska kul men jag är nig ensam om det i detta huset. Linnea bara suckar när jag sa att det var det på tv i kväll... Jag tycker dom är många som är väldigt duktiga. 
Linnea var en sväng i stan efter skolan, jag hämtade henne och då körde vi in om Lidel och köpte vårt nya favorit te där. Vi fick den sorten av Karin när hon var här. Så nu är te förrådet påfyllt. Går några koppar nu på kvällarna. 
Just nu ligger Harriet och trycket på mina ben samtidigt som hon tvättar sina tassar, så typiskt henne... Hon är mitt stora hjärta men Hildur ligger väldigt tätt efter kan jag säga. Hon är så leken snäll och go och har en sådan riktig cocker blick som man liksom inte kan motstå. Harriet har vid två tillfälle i dag snott mat från Effi, jäkla bracka är hon då, hon verkar inte kunna lägga band på sig... 
Nähä nu önskar jag er en fin mysig go och bra fredagskväll!! Kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0