Dator

Här har vi dator trubbel( som vanligt...)så det är svårt att svara på mail och uppdaterar hemsidan är omöjligt. Så synd. Nu är jobbehelgen slut för denna gång, ledig till torsdag natt nu. Så nu blir det Effi mys, läxtjat , städning, hundpyssel mm mm. Har haft en bra natt på jobb, så skönt att bolla tankar med folk utanför. Man ser saker med lite andra ögon då. Livet är verkligen en gåta och människor blir man aldrig riktigt kloka på. Jag hoppas så att jag kan uppfostra mina barn till bra människor som inte lever för att såra andra. Håll fötterna på jorden och behandla folk som du själv vill bli behandlad tycker jag är en rätt bra grej. Va snäll utan att va dum. Tänk efter före då du aldrig vet riktigt allt om en annan människa eller hur den mår , orsak eller skada du kan göra. Ä nog med tankar om det just nu! Har lovat mig själv att sätta ner foten när någon far illa, stå upp för mina vänner eller den som blir orättvist behandlat!! Nu i kväll är killarna i sitt andra hem. Effi sover, linnea har varit ute och både sprungit och cyklat. Men just nu håller hon sin gamla mamma sällskap i soffan med en kopp te. Blir många ensamma timmar nu men jag bryr mig inte så mycket längre, får lära mig att trivas själv. Sen har jag ju mina älskade hundar som gärna värmer matte i soffan. Jag är glad att sååå många läser min blogg och dom två tre gånger om året där finns en kommentar blir jag lite extra glad... Trevlig kväll !!



Kommentarer
Ewa

Kram på dig vännen❤ hoppas att du får en riktigt skön vecka!

2013-09-02 @ 21:23:14
Ewa

Kram på dig vännen❤ hoppas att du får en riktigt skön vecka!

2013-09-02 @ 21:23:15
cicci eriksson

Gillar att läsa din ärliga blogg.Ibland är du glad och ibland ledsen.All lycka till dej din familj :-)

2013-09-02 @ 21:28:48
limpan

Godkväll!

Funderar starkt på att ta reda på om det inte finns någon chans till att kunna klona dej. Tänk världen skulle vara mycket trevligare att leva i då. Du är en sådan sann vän, inte rädd att säga ifrån om du tycker något är galet. Det skulle bara vara flera som tänkte som du.
Mys du med de dina och ha det riktigt skönt, vi syns ju snart, tiden går ju så himla fort. Kram till er alla!

2013-09-02 @ 21:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0