Första

Jaga då va det första Rögle matchen, självklart har Lars Oliver åkt dit men även Linnéa. Så här sitter man åter igen själv... Effi har precis somnat i mitt knä å sussar så söt. Ska snart bära in henne i sängen. Undrar hur många sådana här kvällar jag haft och ännu värre hur många jag har framför mig... Nästan att jag kvävs av tanken. Men min lott i livet är att vara hemma. Tror ingen riktigt förstår hur illa jag mår av s mycket ensam tid, eller bryr sig. Vet att det finns värre saker i livet men för mig är det ett stort problem och inte kan jag komma på hur jag ska överleva. Jag har så stor förståelse för hur många äldre och ensamma känner sig och hur det känns när tiden är lång. Min tid är ofta väldigt väldigt lång. Hade inte riktigt föreställt mig detta... Blir en låååång höst vinter o vår. En sak som har varit rolig i dag var besöket av Fannys Matte! Alltid kul att träffas och prata!! Tack snälla för att du kom!! Å tack för gurkor tomater och ljusen, jätte bra då jag har några att tända här i kväll då det inte blev något Ikea i dag hellre. Å nu lär det nog dröja. I morgon em måste jag sova eftersom jag ska jobba på natten. Å sen är det hockey kalas å så i helgen. Nästa vecka blir det jobb o jobb och där i mellan trimning. Å veckan efter är det jobb jobb o jobb. Ni tänker väll att jag är knäpp, värmeljus kan man köpa i vilken affär som helst, jo då det vet jag. Men jag tycker det är mysigt och skönt att komma i väg med min mamma på en liten utflykt förstår ni. Det är något jag tycker om , det och utställningar!!! Nä nu ska jag lägga Effi i sängen , tända några ljus och göra en kopp te sen vänta på kl ska bli nio och fortsättningen på Maria Wern börjar kl nio efter det blir det sängen. Men först ska jag få nästan två timmar att gå....



Kommentarer
Malin

Tänk om vi hade bott närmre varann, då hade bjudit dej på fika var och varannan dag =)Tycker också det är trist att sitta ensam...
Kramar <3

2013-09-04 @ 19:28:58
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0