Fråga Doktorn

Sittet här och nattar Effi, på tv är det Fråga Doktorn. Ganska intressant tycker jag. 
I förmiddags åkte Effi och jag till mormor, när vi skulle hem vill hon inte alls hem utan fick stanna. 



Jag körde bort till Rusta för att kolla efter en matta, har tänkt köpa en matta trotts Lars hat till mattor. Hittade ingen tyvärr. 
Körde hem och bädda damma tvätta dammsugande mm. Körde sen och handla. 
När Lars sen kom hem gick jag och vila en timme.
Sen var det tid för Effi att åka hem. Sen var det middagsdax. Dom fick falsk anka kinamix och sås. Själv tog jag slanka. 
Nu är Lars och Oliver i väg på hockey träning. Linnea är på sitt rum och som jag sa nattar jag Effi. 
När jag sen har lagt henne i sin säng ska jag göra mig en kopp te. 
Vet inte vad där är på tv i kväll, får väll se. 
Jag känner mig så ledsen och ensam trotts att jag har folk omkring mig, få nu inte panik och ring mig. Utan jag saknar min mamma, egentid med henne. Jag saknar Lars. Jag saknar att göra något roligt med hela familjen. Jag vet att livet är så här för alla men det hjälper inte. Jag trivs inte just nu. 
Är så sjukt trött på vardag och att vara hemma själv. Ursäkta att jag tjatar och gnäller men det är så himla skönt att skriva av sig . 
Men som ni vet går det nog över. 
I mitt nästa liv , jo jag tror på ett liv till. Då ska jag leva som jag vill!! Jag ska bli en bättre människa en bättre mamma en gladare människa. Å jag hoppas omge mig med positiva glada och kloka folk. Vi får väll se. 
I morgon em ska jag trimma en vovve. På fredag göra en brudbukett det är mina planer denna veckan... Lars och Oliver har hockey i kväll sen i morgon ska dom och se på Rögle när dom spelar match. Träning på torsdag( då jag är bjuden på ljusparty men inte kan ) ... Sen på lördag ska Linnéa ha lite tjejer här på taccos mys kväll . På söndag har Oliver match. Ja det är så det ser ut. 
Nu ska jag gå och lägga Effi i sängen. Hoppas ni har en bra kväll. 







Kommentarer
limpan

Jaha du ska bara omge dig med KLOKA människor och GLADA då törs väl inte en insnöad, galen, tråkig och tjatig människa ringa mer. Snyft!

Svar: Nu var det kanske inte så jag mena! Så fortsätt du att ring :) !
Susanna Rehn

2013-09-23 @ 23:02:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0