God morgon

Söndag morgon och jag är fortfarande glad över gårdagens resultat!! I dag åkte Oliver och Lars tio i fem... Ska på Hockey Cup i Borås. Vi får hoppas det går bra och blir trevligt. 
Effi och jag myser nu i soffan, ser på barnprogram och slappar. Skönt att börja dagen lite lugnt. 
Senare blir det att tömma diskmaskinen , bädda och tvätta lite. Får väll damma lite också och så klart dammsuga!! 
Sen blir det lek och mys och har jag tur ringer någon vän och skvallrar lite ;)! 
Linnea snuttan är hemma men sover, det är ju bara tidig morgon ännu. 
Sen kl halv fem börjat jag jobba, bara en kväll. Då måste jag lämna Effi hos mormor eftersom Lars och Iliver inte är hemma då. Får se om Linnéa blir hemma själv eller hur. Får fråga vad hon känner för. 
Ursäkta att jag tjatar men jag blir så glad när jag ser min lilla Hildur, hon är en goding den. Harriet gör allt för att påminna mig om att hon faktiskt också är här, å så klart glömmer jag aldrig henne. Hon är ju ändå den bästa i världen!!!! 
Nähä jag får väll sluta babbla men måste avsluta med att säga att herre Gud vad vi hade tur med vädret i går, här regnar det i dag. Stackars dom som ställer på Sofiero i dag... 
Önskar en bra dag nu!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0