Hur du än vänder...

Har du röven bak!! Inte lätt att vara alla till lags om man säger så... I dag åkte Linnéa och jag till Örkeljunga för att se fam Angsmos valpar på en inofficiell utställning . En mysig platta med både lite sol och moln om man säger som så. Linnea och jag hade mysigt i alla fall och jag är glad att jag tog semester för att åka dit och titta. Det är roligt att vara Farmor och i dag blev ju deras valpar både BIR och BIM! Grattis Angsmos!!När vi kom hem i värmen bland dom som tycker om oss fick vi så glada nyheter. Cleo blev i dag BIM med sitt 3 e Cert och Tuva 4 e bästa tik på samma utställning!!! Fantastiskt roligt och vi är så glada över alla våra valpköpare som är så duktiga och tar hand om sina hundar på bästa sätt!! Stort Grattis till er. Självklart är vi stolta!!! Men som sagt det är dom som gjort jobbet så det tar vi inte åt sig. Själv är jag ganska säker på att det lär bli små A' Special valpar i oktober! Harriet visar redan symtom. Vi får väll se. Nu ska jag snart åka till jobb, skönt att komma ut och höra lite nytta hos dom som behöver det och faktiskt blir glada när dom ser en! Sen i morgon kan man åka hem med ett glatt hjärta och beta att man gjort något bra för någon annan. Det är härligt ska ni veta!!! Får bli gott om kläder i natt för här blåser det fortfarande... Till sist tack Gode Gud för min fam och mina föräldrar som uppfostrat mig till den jag är! En hyfsat snäll människa som inte har för avsikt att skada eller trycka ner eller frysa ut någon!! God kväll å tack för mig!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0