Inte

Inte har jag trimmat i dag hellre... Herre Gud vad är det med mig?? Har haft huvudvärk i em. Vaknade vid halv ett fortfarande trött men gick upp ändå. Somnade senare lite på sängen. Så nu är jag lite piggare men helt omotiverad att gå ut och trimma.... Fasen nu måste jag göra båda i morgon em... Vill ju vara klar i god tid men jag känner liksom inte för det bara. Har en stor magkänslan att det inte är lönt ändå... Men nu är det ju anmält och vi ska dit, blir säkert små trevligt i alla fall . Så i morgon när Lars slutat jobba MÅSTE jag ut i trimmet!!!! Sen har dom ju träning så det får gå fort!! 
Nu har vi ätit middag och Effi är ny badad och Lars nattar henne nu. Linnea och Oliver hänger här i soffan och ser på tv. Å nu har jag beslutsamhets igen, skulle jag gått ut och trimmat lite??? 
Hoppas nu haft en bra dag!!! Kram kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0