Mitt lilla Russin

God morgon. Här har vi en sjukling i dag, Oliver ont i halsen och snorig. Tråkigt!!
Effi kämpar med att hålla hundarna i från sina russin...


Det är speciellt den där tokiga Harriet som försöker på alla sätt. 
I dag vid tio ska Effi och jag till stan en sväng. Ska se om jag hittar en födelsedags present till Erik som fyller två år på fredag. 

Nu har jag fixat frukost till barn och hundar. Bäddat diskat mm. Ska städa toa men det tar jag om en stund. Dammsugningen får nig vänta till efter vi varit i stan. 
I eftermiddag har vi inga planer vad jag vet, bara att Linnéa ska till stan med mormor . Roligt för henne. 
Kanske jag har turen att få vila lite middag när Lars kommer hem, finns ju inte mycket som är så ljuvligt än att få krypa in i sovrummet och lägga sig i ett svalt mörkt och tyst rum. 

Nu vill Effi ha dricka så jag måste sluta här, klart man blir törstig efter alla russin...
Hoppas ni får en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0