Mycket

Det har varit en hemsk natt på jobb, va så trött och ont i magen + lite annat... Sovit dåligt i dag men jag hoppas denna kommande natt blir bra ändå. Nu sitter jag här med en sovande goding. Vi har gosat och kramats en stund innan hon somnade. Finns inget så ljuvligt som en kram och klapp av dom små ljuvliga armarna. Det ger en hopp och kraft om inget annat. Nu ser jag fram i mot att ha jobbat klart och bli pigg och sen få färdigt hundarna, måste trimma!!!!!! Men det ordnar sig säkert det brukar det . Men jag gillar ju inte att vara ute i sista stund. Nu ska jag strax lägga Effi i sängen. Sen får det bli en dusch och efter det en kopp te och soff mys innan det är tid för jobb. Killarna är i väg, behöver väll knappast säga var eller... Nähä jag hoppas er dag varit ok. Fast jag tycker många verkar vara stressade ledsna och deppade. Själv får jag försöka att inte ta på mig för mycket av andras, för då orkar jag inte. Själv ser jag nog fram i mot lördag i alla fall. Ha NO förhoppningar men det ska bli kul att komma i väg lite i alla fall. Nä nog pladdrat nu. Go kväll! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0