Stan

I förmiddags åkte vi ju till stan. Där mötte vi upp mormor. Det blev några mysiga timmar. Effi tyckte också det va mysigt och allra mest när hon fick fika. Det blev köpt lite nya kläder till Effi, mjuka sköna byxor och tröjor, strumpor, mössa och ny pyjamas. 




Hittade en blus till mig och tre pack trosor, min tros låda är inget jag är stolt över... Men nu blev den uppdaterad lite i alla fall. 
Hittade även lite födelsedags presenter till Erik och köpte te till mig på hälsokost. Dom har många goda sorter där tycker jag. 
När vi kom hem vilade jag lite midda!! Så skönt!!!
Stackars mormor skulle ju till stan igen med Linnéa så hon kom och hämtade henne vid tjugo över tre. Linnea hade hittat mycket fint kan ni tro.... Å ny navel pircing blev det också. Kul för henne!!

Nu har vi klarat av middagen disken mm. Lars nattar Effi och Oliver ligger här på soffan och ser på fotboll. Linnea är uppe och pysslar på sitt rum. 
Kl åtta är det bonde söker fru på tv, jag är själv ganska trött på det men Lars vill nog se det. Så tv:n får väll vara hans i kväll. 
I morgon fm ska Effi och jag till Fannys matte. Ska bli mysigt att skvallra i kapp lite. 
I morgon har Harriet gått 6 veckor, tycker hon växer för varje dag nu. Ja är inte där valpar så lurar hon oss ordentligt vill jag lova. Å i så fall får hon åka på träningsläger och bli av med hullet. Men jag är99% säker att där är puppar! 
Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla Aftonbladet fb och klia Harriet på magen. 
Go kväll på er!!


Kommentarer
limpan

Hejsan lilla smulan! <3

Svar: Hej hej ❤
Susanna Rehn

2013-09-25 @ 22:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0