Trimmat

Så ja trimmat tjocka mollan Harriet nu, hon blev så trött så trött å fin!!

Mitt härliga hjärta! Jag fick tårar i ögonen när jag trimmade henne för jag älskar henne så mycket att det nästan hör ont i hjärtat. Hon är så speciell. Nu när jag trimmade tittade hon sig i spegeln eller försöker hon gosa och pussa mig. 
I dag sov fam länge, skönt. Jag gick upp och släppte ut vovvar och gav dom mat. 
Vi hade en trevlig kväll i går och Linnéa  och hennes tjejkompisar hade roligt. Dom hade en jäkla ljudnivå kan man säga. Men det va roligt. 
Vi åt tacos och myste med Linda och Magnus. Men oj vad konstigt det är att träffa dom utan lilla Tjabo. 
I dag ska Lars och Oliver på borta match , samling vid ett. Så jävla tråkigt och jag vet i katten hur vi ska få dagen att gå....
Jag vill också komma hemifrån !!!!!!!



Önskar er en bra dag!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0