16 år

I dag är det 16 år sedan Lars och jag träffades. Det va på Ekebo, jo lite töntigt kanske men så är det. Tänk 16 år!!! 

Läget här är en liten smula bättre men inte bra. Jag tar det mycket lugnt och försiktigt så går det.
Barnen är i skolan och Effi är kvar hos M&M och blir där tills i morgon vilket faktiskt känd skönt. Då slipper jag ha dåligt samvete för att hon behöver aktiveras och komma ut mm . Nu vet jag att hon har det toppen bra!! 
Sen att själv bara kunna göra det man orkar och vill är riktigt skönt. 
Lars är hemma i dag också , kört till tippen för att slänga plast och papper och sådant. Skönt. 

Det är smått frustrerande att inte kunna göra så mycket men jag får försöka släppa det och bara se på tv läsa klappa vovvarna och dricka te. Sen i mellan åt tar jag en liten dammtur med trasan. 
Golven tar Lars då jag inte kan. 

I kväll är det Lets Dance på tv , det tycker jag är roligt. Undras om gubben bjuder på någon extra go middag så här i dag ;) vi får väll se. 

Ja ni det va inte så roligt detta kanske men jag har ju inte så mycket att skriva just nu. 
Kan ju berätta att jag letade efter vårt påsk pynt i går, inte mycket jag har men något. Å det går så klart inte att hitta. Man kan ju bli galen på sig själv....

Nu önskar jag en bra och fin fredag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0