Alice

Wiiii vad jag gillar Alice❤ hon är så pigg glad och härlig!! 
Det va roligt att ställa henne i dag men svett blev jag när hon inte ville som jag på bordet. Men för övrigt va hon fantastisk. 
Hennes matte är också fantastisk ❤ tack för i dag, det gör vi om snart 😉

Hildur blev ju i dag tvåa med CK så lite bättre än i går😊 i dag i bästa tik kändes hon bättre och finare än någonsin. Jävlar i havet vilket drive hon har, känslan i kopplet är obetalbar . Halva hennes kritik handlade typ om hennes steg, kul då jag gillar det. 
Jag har blivit bortskämd med mackor kaffe sällskap hjälp hela dagen, härligt och jag längtar till nästa gång. 

Tyvärr slutade ju dagen i ilska och tårar för vissa. Fy fan vad folk är patetiska !!!
Ja alltid kan man hitta något att klaga på eller undanflykter eller ursäkter. Nä tänk om folk ( även jag så klart) kunde lära sig accepter och respektera andra människor och hundar. 
Men det är klart har man inga " höjdar" hundar får man kanske hitta på annat på utställning än att ställa sin hund och se på andra för att lära. Nä då kan man ju snacka en massa strunt i stället med en ostbåhs påse i handen som om dom va på någon jävla biograf...
Nä bäst att krypa i säng och försöka sänka blodtrycket som nu gick upp en smula på denna annars ganska lugna tant😉

Fick föresatsen grillat och sen fruktsallad i dag också när jag kom hem, så gissa om denna magen är mätt... Nu får det bli vatten och bröd i ett halvår. 

Tillsist en fråga , hade du kameran med dig Gerd? 

God natt o tack för i dag ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0