Besöka

God morgon ! 
Jobbade i går och kom hem strax efter ett i natt. Kvällen va bra. Men fy så trött jag var/ är. 
Nu är jag ledig till nästa fredag. Så jag ska väll hinna vila upp mig. Ha ha! 

Det va bra segt när Effi väckte mig kvart i sex... Jag lär väll somna i kväll när jag ser Lets danse. 

Nu i fm ska Effi och jag åka och hälsa på Helle med barn . Tyckte det va bra att ha en plan för vad vi skulle göra i dag. 
I går fm åkte Effi till mormor. Jag skulle till stan och köpa ett par byxor. Alla mina byxor sitter hårt sim fan och jag fick ha ett par så länge byxor... Tills jag gått ner några kg. Hittade ett par mörkblå på HM för 199kr så det fick det vara värt. 
När jag var klar hämtade jag Effi och vi åkte hem och grejade lite. När Oliver kom hem passade han Effi och jag körde till affären för att köpa fiskgratäng till familjen. Det tog 14 min , ganska bra gjort 😊
Sen gjorde jag mig klar och kl tre körde jag till jobb. 
Då passade Oliver Effi och självklart hade jag köpt fika till dom. Vars ett vanilj hjärta och en tablett ask. Ja inte så nyttigt men så fick det bli. Det hade gått hyfsat bra den timmen dom va själva. 
Han är duktig Oliver. 

Sim jag sa ska vi på lek träff nu på fm. Sen måste vi väll handla lite. Får se vad jag hittar på för mat till familjen i dag. 
För övrigt står damma dammsuga och städa på schemat . 
Måste ju ha fredags fint. 
Ja sen orkar jag nog inte mycket mer än så . 
I helgen får jag väll se vad som händer. Får väll bada resten av vovvarna och sen borde jag nog trimma Ezter. 

Ja ha ni som har tillgång till denna blogg , nu tycker jag det vore kul om ni typ alla kunde skriva en rad om vad ni ska göra 😊
Tack och hej ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0