Det ser ut

Det ser ut att bli ännu en solig och fin dag. 
Å vet ni vad, jag har sovit i natt!! Va bara uppe en gång vid ett på toa och sen en sväng vid tre! Gud så skönt!! 
Vaknade kvart över sex och gick upp. 
Släppte ut vovvarna och gav dom mat. Sen har jag slapoat och druckit kaffe. 
Nu har Lars och Effi också vaknat och snuttan sitter här i soffan och ser på barnprogram . 
Tycker faktiskt jag känner mig lite mindre ön i kroppen i dag. Hoppas hoppas det håller i sig och nu går på rätt håll. 
Men det gäller väll att inte bli tokig och fara på nu utan låta det ta tid och ta det lugnt . 

Här en bild på Effis påsk ägg som jag köpt på Lek & Lär, så fint! Undra om jag nu spara det så vi hittar det nästa år. 

I går satt jag och tittade tillbaka på bilder som jag lagt ut på fb. Hittade en bild från Åstorp utställningen där jag ställer Hildur som valp. Jag blev helt paff av att se hur smal och fin jag var. Om man nu får säga så om sig själv...

Ska ha denna bilden som förebild nu! Har jag klarat det innan borde jag väll klara det igen. 
Ja som jag skrev har vi inga stora planer i dag. Städa så klart. Å Linné får ju hämtad hem från sin kompis och sen kalas kl sex i kväll. 

Vad ska ni göra i dag? 
Kram ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0