Kämpar på

Puuuu nu är det jobbigt så sugen på att äta allt . Men no no no gjort en kopp te nu och hoppas det hjälper. 
I morse lämnade jag Effi hos mormor och tog Ezter med mig till veterinären , det visade sig vara en vårta. Dom hade tid att ta den i dag men när hon lyssnade på hjärtat tyckte hon att där va ett blås ljud... Va ett blåsljud. Så vi fick köra hem och beställa tid hos Torkil , så på tisdag ska jag dit kl 8.40 och undersöka saken. Hoppas innerligen hon har fel. 

Lilla Ezter gumman är ju hur pigg som helst. 
Fortsättning följer...
Mormor ville inte lämna Effi i från sig och jag har haft en behaglig dag. Handlat städat köpt blommor mm. Så nu har jag börjat plantera lite. 






Syrenerna här ser just nu ut så här...


Tidigt tidigt! 
Mormor skickade några bilder under dagen . Som ni ser har Effi haft det super toppen. 



Dom hade varit i stan och köpt bikini och baddräkt . Är hon söt eller söt??

Fick bli några nya snitt blommor också, det är jag värd eller 😉
I em gjorde jag middag till familjen , köttfärs limpa mm. Såg såååå gott ut. 

Men ack nej nu är detta ju min middag. 

Hundarna har haft en härlig dag där ute, dom njuter precis lika mycket som jag. 

På bilden är det Harriet och Jopplin. 
Å så en bild på lillan. 

Nu har vi badat nattat Effi som somnade super fort . Nu ser vi på tv och bara är. 

Nu en fråga , Alice matte vet du om det är Maj bål i Munka? Någon ny familjemedlem? 


Nu tillsist en bild på värdens snällaste bästa storebror som leker med sin lilla syster❤

Ja då får vi se vad för väder vi vaknar till i morgon , hoppas hoppas sol sol sol. 
I morgon har vi inga planer. Får väll se. 
Hur firar ni Valborg ? Vore kul att inte bara sitta hemma ...
God kväll och hej svej
❤❤❤❤❤


Kommentarer
am

Det enda jag läst i tidningen är att på Ekebos parkering ska bli bål o korvgrillning. Kanske trev- ligt, vet ej. Tror inte att det blir nån brasa ibyn.
Munka Sångkör ska sjunga vid Kopparmöllan i Stidsvig
o där blir ju bål på flotten i Kopparmölledammen, o
därefter ett jättefint fyrverkeri.
Ingen tillökning än så länge(falskt alarm några ggr)
Ha en skön helg
kram


Svar: Ok tusen tack❤ tänkte att du hade koll på läget😊! Vi får se vad vi gör. Jaså falsk alarm . Man är ju så klart lite nyfiken. Jag slår kanske en pling i dag. Tack för ditt svar . Kram❤
Susanna Rehn

2014-04-29 @ 23:07:48
Malin

Å, vad fint ni har det! Jag får hyra dej Susanna så får du fixa vår trädgård (som inte är någon trädgård) ;)
Hoppas ni får en fin Valborg!
Kram

Svar: Tack köra Malin! Gör så gott jag kan. Älskar ju blommor!!!
Kram❤
Susanna Rehn

2014-04-30 @ 18:11:27
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0