Kväll

Så nu har jag sett sista delen av Ryttareliten . Hur ska jag klara mig nu??

Det blev inget städa garderober i dag utan jag bäddade rent och dammade i sängkammaren i stället. Så det kändes skönt men va jobbigt. 
Efter det gjorde jag pannkaka frukost. 
Sen körde vi bort och tog fem ord med Alice i hallen. Hon är så glad go och fin. Växer så det knakar. Fina tjejen!!

Sen åkte Linnea Effi och jag och sa hej till Sussa och Lennart. Det tyckte Effi va mysigt....



När vi körde där i från blev det affären och handla. 
Sen va jag trött som en gris och längtade hem . Hem och pusta ut lite innan dammsugningen och golv tork... Puuuu. 
När Lars kom hem körde jag Linnea till Mormor då både hon och Oliver ville sova där i natt. 
På vägen hem hämtade jag en pizza till Effi och mig. Så vi åt och gav hundarna mat, tittade på barn program mm. Sen va det sov dax. 
När snuttan sov gott i sin säng gjorde jag fruktsallad och förberedde mys till mitt program. 
Lars kom hem precis inmanande åtta, haft det bra och fått go mat. 
Nu är vi trötta och jag tror Lars strax kryper i säng. Själv sitter jag en stund till då det blir lite tidigt att natta vovvarna. 

I går kväll läste jag ut min bok, läst 5 böcker på raken nu av samma författare. Så bra. Men nu blir det till att vänta på att han skrivit en ny... 
Men jag har en hund bok jag tror jag ska börja på i kväll :) ! 

Nä nu går Lars och jag ska säga god natt. Ska jag göra en kopp te eller vad? Får fundera.  Ha det gott nu. 

En bild på två fulingar från Kungsbacka 


😊❤



Kommentarer
am

Jasså, är dessa två från Kungsbacka - de´e´ju tur att
dom inte är härifrån.

Svar: Ha ha ja det är tur för dom vill vi ju aldrig mer se :) kram ❤
Susanna Rehn

2014-04-15 @ 22:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0