Lång fredag

Hej hej då var kl lite efter sju på morgonen och hundarna har fått mat och varit ute. 
Alla andra sover här i huset vilket ju är bra och säkert välbehövligt. 
Men jag kan tänka att Effi vaknar snart , brukar ju inte sova så länge. Men hon va ju uppe till 22.30 i går så det hade varit bra om hon kunde sova. 

Själv har jag sovit lite bättre men ändå inte bra. Men det gör inget just i dag för när Lars kommer upp går jag nog och lägger mig ett tag till . Känns skönt att kunna och kanske jag sover en stund till då. 
För övrigt i dag måste jag handla. Sen städa och göra det vanliga. 
Vid fyra ska vi grilla. Blir kyckling filé i dag. Gott! 
I går kväll var vi ju bort bjudna, så gott och mysigt men oj vad jag känner att jag inte är mig skälv... Skakig trött och konstig. 
Tog några bilder. 









Som ni ser vad det mycket mat god mat fina vänner och glada barn!! Kul!!

Här har det regnat och ruskat en del i natt men just nu är det uppehåll och ganska klart, i alla fall på det hållet jag tittar nu ;) . Tänk om det kunde få vara lite fint väder i dag. 

Jag funderade på att göra någon efterrätt i dag , för att det är fredag och kunde va mysigt. Låg i natt och tänkte om jag skulle göra en ananas paj kanske. Ganska lätt och faktiskt gott. Är ju så gott med fruktsallad också men jag tror dom andra kunde uppskatta något annat i dag. Ja vi får väll se vad det blir. 

Nä nu har jag inte mycket mer att säga just nu men vem vet jag kanske åter kommer igen . 
Kram på er ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0