Nya tag

Måndag i dag fast röd dag, skönt. Lars hemma i dag med och det tycker jag ju om. 
Sovit ok i natt också. Skönt att det håller på att vända nu!!
I dag har jag ju bestämt mig för att börja med Slanka igen, nya tag liksom. Så nu kl nio på fm ska jag dricka/ äta min första. Vill inte äta för tidigt då jag ju ska klara mig på tre " soppor" på en hel dag. 
Det kommer bli tufft och jag vet hur jobbigt det är i början men där finns liksom inget alternativ utan bara att kämpa på. 
I går kväll var vi ju på födelsedags kalas, det va trevligt och vilken massa go mat... 

Här är det bara Lars och jag som är vakna nu, kl är kvart över åtta. Effi sover gott och det behöver hon efter flera sena kvällar. Men rätt som det är kommer hon väll tassande. 
I dag hade jag tänkt att ev städa i några garderober. Behöver rensa i Effi kläder, hon har växt så det knakar . 
Lars har plockat i hop papper plast mm och ska ta en sväng till återvinnings gården. Skönt att bli av med och få lite ordning. 
Oliver åkte tull en kompis i går och sov över där, vet inte när han ska hem men han får ju gärna vara där om han har roligt. 
Ezter ska åka hem i dag, hon kommer bli så glad så glad. Hon fungerar jätte bra här men tycker nog hemma är bäst ändå. Trimmat och badat henne har jag inte orkat men tänkte jag kunde ta henne nästa helg kanske. 

Nu ska jag visa en vild på den fina blomman jag fick av Gerd! Inte så bra bild men oj så fin blomma. 


Ha det bra i dag 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0