Så har vi haft det

Haft en bra helg. 
I går eftermiddag körde vi barnen till mormor och morfar. Dom skulle sova där. 
På väg hem körde vi till Maxi och fiskexpressen och köpte räkor och lite annat smått och gott. 
Vi åkte hem och bara njöt. Lars sov på soffan ett tag och jag såg lite på tv och fixa med tvätten mm. Sen körde jag till Allköp då jag ville ha vita pelargonior men det hade dom inte. Hittade en ljuslyckta som va fin men jag tänkte ha den till vas. 



Vi åt ganska tidigt i går eftersom vi sen skulle äta fruktsallad. Vi tittade även på en film. 








Gissa om det va gott och om vi var mätta....
Vi bryggde kaffe som vi tog med i bilen sen körde vi och tittade i stan en sväng och runt lite. Naturen är ju helt fantastisk nu. 
Sen åkte vi hem och åt fruktsallad och tittade på tv. Det blev inte vidare sent eftersom vi båda va trötta. 
Kl sex i morse vaknade jag. Gick upp och njöt av att se vädret. 
Vi körde till Väla mm så vi var där när dom öppnade. 
Jag hittade ett nytt te till min kaffe maskin, provar det just nu. Gott!! 
Sen va jag bara tvungen att köpa en mugg....



Vi hittade lite födelsedags presenter till Effi. Så skönt och bra!!!
Sen körde vi hem vid halv ett. Lars lämnade mig och körde sen och hämtade alla barnen. 
Jag vilade ett tag få jag hade blixt huvudvärk . Men det hjälpte att sova. 
Sen i dag har vi bara hemma myst. Lars och barnen har ätit  och grillat korv med bröd. Jag blir såååå sugen men ack nej. 
Detta är fruktansvärt hårt för mig just nu, jag vill klara det!!!!!

I morgon är det måndag och jag vill inte det... Vill att det ska vara helg och alla är lediga. Vet inte vad vi ska hitta på . Tiden är lite lång ibland. 

I dag fick vi förresten härliga nyheter, Tuva som ju är Albins syster blev i dag BIR!! Så kul!!!

Ja ni nu blir det bara soff mys till det är säng dax. Är en Beck film på tv kl nio så jag tittar nog på den till tio. 
Ha en skön söndag kväll! 


Kommentarer
am

Jättesnygg mugg, ska de´bli den nya favoriten?
Självklart kommer du att klara de´ du har bestämt dej för med en sån järnvilja, men jag förstår att
det finns många frestelser under resans gång.
I natt hade jag barnpassningsjour till de två som
ska få en lillasyster men jag slapp att åka iväg,
det avstannade igen. Blev inte många timmars sömn.
Ska hoppa i säng nu för att ta igen de´förlorade.
kram

Svar: Visst är muggen fin. Fast den gamla är nog favorit !
Oj har du varit jour. Spännande. Förstår du är trött då. Hoppas du fått sova i natt då. Ser ut att bli ännu en riktigt fin dag, härligt!!
Vi hörs snart! Kram❤
Susanna Rehn

2014-04-27 @ 22:27:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0