Sakta

Sakta sakta påskpyntar jag lite. Hittar inte våra grejor. Vilket irriterar mig. 
Körde bort till min kusin på Blomstergården och köpte några fina ägg. Å så pysslar jag på lite ändå. 






Å självklart får ju Effi ha lite påsk fint i sitt fönster. 



Får väll se vad hon säger när hon kommer hem. Hoppas hon blir glad 😊

Oliver har åkt till kompisar och tjejerna är fortfarande med M&M , dom skulle till stan och torget en sväng. Linnea skulle ev stanna i natt också. Men Effi får komma hem i dag, nu saknar man henne. 

Lars är ute och klyver ved och är duktig. Albin ligger här och sover gott bredvid mig i soffan. Tjejerna är ute och njuter. Dom tycker det är härligt där ute nu. 

Vet inte om jag ska lägga mig och försöka vila lite då jag sov så dåligt i natt. Känner mig lite onyttig som inte gör så mycket...

Ha så bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0