Sover

Så här är vårt påsk firande. Lars har somnat. Typiskt honom...
Linnea fick åka i väg till kompisen i dag. Oliver , Effi Lars och jag grillade. Gott men fy fan så mätt jag är. 
Det blev ju så klart fruktsallad och lite godis nu i kväll. Magen är som en boll och jag tror jag kvävs av mätthet..
När Effi somnat satte vi på Sune på bil semester filmen. Oliver ville se den. Små rolig men lite väl " mycket" i min smak. 
Nu är kl tio och man kanske snart skulle krypa i säng , fast det köns också menlöst för jag kan säkert inte sova. Men oj vad jag önskar att jag kan. 
I dag har jag vilat på soffan, inte gjort mycket. Orkar inget . Helt sjukt!!
Nu vill jag ha en förändring. Har slutat med mycket av kortisonet nu för jag måste se om det hjälper så jag blir normal. Jag otrivs sååååååå!!!

En kompis ville komma in om och hälsa på men jag ångrade mig och skickade sms att jag inte orka. Helt olikt mig om man säger som så. 

I morgon kväll är vi bort bjudna på födelsedags kalas ju hos Magnus och Linda , får se om jag orkar följa med. Det värsta är vad jag ska ha på mig... Inget går på och att ha bh gör så ont i min kropp. 
Vi går väll se. 

För övrigt borde jag borsta bada hundar men det får vänta. 
Nu är nog löpet slut när som SKÖNT det med. 
Jag försöker tänka att nu kan allt bara bli bättre . Hoppas det. 
Mina föräldrar har det bra på sin resa men just nu längtar jag så efter min mamma. Jo då 38 årmiljon längtar efter mamma. Så kan det vara... Jag lever ju tyvärr i en familj där man inte frågar hur man mår eller hur det är... Så mammas omtanke vore så skönt. 

Måste ju berätta att påsk haren var hör efter maten. Han hade lagt ett ägg där ute till Effi och hängt en påse i trädet till Oliver. Effi blev så glad, ja Oliver med men han vet ju vem det är.. Effi fick en liten leksaks kamera en " tut instrument"  ett lejon man skruvar upp så går det. Och lite sådant. Hon sa att hon älskade sina saker hon fått i ägget. Då blir man ändå lite varm i mamma hjärtat. 

Nu säger jag tack och hej och så hörs vi i morgon 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0