Komma i fatt

I dag sov jag till halv tolv. Är helt jäkla matt efter helgens jobb och en intensiv vecka innan dess.
Så nu försöker jag komma i fatt.
Vikt tvätt skurat tia tönt diskmaskinen lagt i ny tvätt bäddat " plockat" handlat och nu pausar jag lite. 
Ska väll ta och damma över lite också och sen är det golven som måste få sig en runda.
Snart kommer Oliver hem från skolan , Linnea skulle med en kompis hem så henne ska jag hämta halv sex är tanken. 

Effi är i dag hos farmor och farfar så hon har det säkert jätte bra. Lars hämtar henne när han slutat jobba. Tur vi har dom som hjälper oss, tack snälla och tack farmor och farfar för fina blommorna Lars hade med hem igår ❤

Funderar på att köra en sväng till Netto, jag köpte för ett tag sen doft ljus där. Dom luktar så gott och mycket vilket jag gillar. Det är ju mörkt och ruggigt nu på kvällarna så det har ju börjat gå åt lite ljus igen. 

Till middag i dag blir det spagetti och köttfärssås. Varit sugen på det ett tag. Så så får det bli. Efter vi ätit middag i dag blir det nog bara ett bad och sen soffan för min del. Får väll se om där är något bra att se på tv. Förslag någon?

Jag har fått lite kommentarer här av en Sussi, du skulle väll ställa ut på Solvalla i helgen? Nyfiken hur det gick? Hoppas det gick bra. 
Å så var det den där buren/ vagnen den finns på 4 Dogs ( tror det heter o stavas så) såååå fin och jag försöker nu spara i hop till en men det är inte lätt...

Nä bäst att lyfta rumpan igen innan jag blir för slö. 
Hej


Kommentarer
sussi

Hej
Och tack det gick bra blev 3dje placerad i valpkl. Det va 1a uts så jag är nöjd. Såg på fb att du kommenterat det. Tack Kollade runt i går och hittade burarna med sonens hjälp Jättefina vill ha jag med. Den rosa är så fin Hoppas du har en bra dag MVH Sussi

Svar: Grattis! Hade jag kommenterat det? Har jag dig som vän på fb, snacka om att inte ha koll... Eller det va någon annan som skrivit om det? Ja vad bra att du hittade burarna, så fina!!! Jag sparar allt vad jag kan nu. Sköt om dig! Kram❤
Susanna Rehn

2014-08-25 @ 15:38:13
sussi

Nej du har ej mig på fb men Marita hydling Blue Cheyenne där min valp kommer ifrån- Kram Sussi

Svar: Ja just det så var det ju!! Kram ❤
Susanna Rehn

2014-08-26 @ 17:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0