Sponsor

Nu vet jag vad jag behöver! Jo en sponsor!!

Vill ha vill ha vill ha!
Å så vill jag ha kyltäcke , minst en lång rak sax fast igentligen en kortare + en Effilerings sax också. 
Ett nytt skär till klippmaskinen eller varför inte en sladdlös klippmaskin😊

Några nya större
Mer väl sittande utställningstäcke . 

Nya vanliga promenad koppel till alla fem vovvarna. 

Måååånga litet schampo och balsam . 

Ett fint burtäcke till den så klart nya burvagnen . 

Massor med batterier till burfkäcktarna

Nya fällar 

Ja och kanske ett antal kg hundmat, tuggben och godis till vovvarna 

Praktiska kläder skor till utställning ( gunmiskor/ stövlar super varm jacka till vintern) 

Ja och till sist för i dag ha ha pengar till anmäla och ta mig till utställningar. 

Va tyckte ni jag lite mycket nu? 
Man kan väll få önska eller?? 

I dag är vi lite piggare. Det går på rött håll och i morgon hoppas jag vi har all ork och kraft tillbaka . 

För att det inte skulle vara allt för synd och tråkigt för lilla Effi åkte vi till hembygdsparken efter vi ätit middag. 
Där kunde vi väll ändå inte smitta någon hoppas vi....
Tyvärr var där en miljon getingar som va jobbiga så vi stannade inte så länge men vi hann med det viktiga😊 och Efgi va glad❤










Trevlig kväll på er



Kommentarer
sussi

Hmmm oj listan va lång men du hundburen va fin särskilt den rosa vad hittar man dom ngn stans skönt att ni mår bättre inge kul o va sjuk i denna värme och nu ska det bli varmare igen tvi håle, Kram Sussi

Svar: Ja listan är lång. Kanske en aning överdriven men den va skön att skriva. Man kan ju alltid önska! Skulle så gärna vilja ha en sådan bur, verkar mycket smidig och bra däck. Ja fast dom är ju långt i från gratis.... Så därför sökes en skit rik sponsor ha ha!!
Nu börjar vi bli riktigt pigga igen vilket är så skönt. Här regnar det i dag och det är behaglig temperatur. Därför passar vi på att rensa avlopp mm här hemma. Jäklars vad smutsigt vi har....
Ska kolla vad hemsidan heter som säljer burarna heter och lägger i den nästa gång jag bloggar .
Tack så hjärtligt för din kommentar här på bloggen ❤ kram
Susanna Rehn

2014-08-04 @ 08:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0