Stek

I dag blir det stek till middag. Till det kina ris och sås. Ska bli gott! 
Just nu är Lars och Oliver och hämtar en byrå jag köpt, 250kr som hittat. 
Nu kan Oliver få ordning på sina kläder på sitt rum! 

Maten är kör ska bara värmas på när dom kommer så jag passar på att skriva lite. 

I dag efter att Effi och jag varit hos Sussa och Lennart och hälsat på körde vi in om och handlade på Arons i Hjärnarp. Dom sålde 3 orgider ä va fan hur sravas nu det??

Satte dom tillsammans , blev fin tycker jag. Undrar hur länge dom håller. Vi får väll se. 
I dag har vi mest varit hemma och plockat och små grejat . Har ont i huvudet och är såååå trött. 
Hoppas vara på banan helt i morgon . 

I går köpte jag mig en ny bok, blev rekommenderad av Malin på jobb. Orkade vara läsa några sidor i går. Vi får väll se hur mycket jag orkar i kväll. 
Tittade på den där serien på fyran som gick i går kväll. 2 delar är toppen och den andra är redan i kväll. Det ser jag fram i mot!!

Har jag visat dom fina blommorna jag fick av Lars föräldrar? 



Nu hoppas jag pågarna dyker upp snart, är hungrig som en varg nu. 
Sen ska jag nog bara slappa. 
Ska kanske fota lite saker jag tänkt sälja. Bland annat vårta vägg hängda  skötbord. Effi behöver ju inte det mer då hon nu bara har blöja på natten, duktiga tjejen😊
Har ett par läder ridstövlar till Salu och sen får vi väll se vad jag hittar. 
Jag behöver få in lite kulor då jag ju vill samla till bur vagnen.  Så jag behöver få i hop 4000kr . Så här ska säljas ha ha!!

Vad gör ni i dag då? 


Kommentarer
Stavlisa

Orchidéer eller på svenska orkidéer
kram

Svar: Tack! Tur jag har dig Stavlisa😉❤
Susanna Rehn

2014-08-26 @ 22:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0