Äntligen Fredag

I går hade vi det supet trevligt precis som jag tänkt! Å vad jag tycker om My och även hennes man och hundar!! Vi fick super go middag och go efterrätt kan ni tro!! Effi va duktig och intresserad av vovvarna. Hon fick en favorit som hon fotade , ja hon tig många kort men dessa är dom bästa ha ha. 



Suddigt värre men ändå 😊 
Tack snälla för att vi fick komma och snart får vi hitta ett frun som ni kan komma hit!! ❤

När vi kom hem blev vi ordentligt genom sökta av våra vovvar😊 . Effi somnade på ett kick och sov nu till 08.25 rekord typ. Själv har jag varit vaken ett bra tag. Men det är skönt att få dricka kaffe och kolla datorn i lugn och ro. 
Det va lite mörkt i går kväll så jag tände några ljus och satte mig vid tv:n . Men kvart över tio kröp jag ner i sängen. 

I dag ska Effi och jag en sväng till nyöppnade Drskens Lekland eller vad det heter. Spännande . Helle och Erik och lilla Siri ska följa med, kul! Hoppas barnen tycker om det. 

Oliver är ju hos mormor vet inte hur han tänkt i dag, men han hör väll av sig. Linnea vet jag inte hellre när hon ska hem. 
Jag hoppas så att Lars bjuder på go middag i kväll, sugen på grillat och potatis och rotfrukter i ugnen och någon go sås. Vi får väll se. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0