Bad

Nu har jag badat Hildur och städat lite i trimmet . Nu ska hon sitta och själv torka lite innan jag fönar henne. 
Provar i dag nya produkterna som jag köpte i Borås, spännande att se om det är bra. 
Nu har Effi också vaknat , ligger på soffan och ser tv och äter gurka. 
Senare ska Lars och lämna henne hos farmor och farfar då vi ju ska i väg. 
Jag kommer sakna min lilla tjej men nu är det som det är och jag får ju hem henne i morgon . 
Jag tänkte strax gå ut och klippa bort vissna blommor, trädgården är en aning försummad i år... Men liksom inte haft så mycket lust. 
Det är en fin morgon här, nästan vindstilla och skönt i luften . Sådana morgnar tycker jag om. Just att slippa massa blåst är skönt. 
Hoppas vi slipper regn i dag när vi ska sitta ute på Vallarna . 
Nä nu får jag väll göra lite nytta igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0