Drakens 🐲

Drakens Lekland var roligt tyckte Effi❤











Mycket lek och glass. Att se glädjen i Effis ögon värmer mitt hjärta må ni tro. 
Även om vi brottas med tre års trotts av värsta graden tror jag... Humöret går upp och ner på både henne och mig...

När vi kom hem fick vi städa och bädda och sådant vi inte hann med i morse, jo ni läste rätt. Vi fick nämligen ett besök av en fin arbetskamrat 💕 tyvärr inte så länge då vi skulle i väg. Men tack för du kom in om. Vi får träffas snart igen. 

Efter städ bar det av till stationen för att hämta Linnea . Hon hade haft det jätte bra och det trodde jag ju också. 
Oliver ville inte hem utan stannar hos M&M , har fått dit en kompis nu också dom ska sova där i natt. Kul för dom. 

I morgon ska Linnea Lars och jag åka till Ystad. Har velat det i ca tio år nu.... Oliver vill inte med och Effi har det nog bättre hos M&M . Men jag hoppas vi snart har möjlighet att åka till Ystad djurpark med henne. Det hör ont i mitt hjärta att vi vår familj aldrig kan göra något tillsammans allihop . Bars vi. Men det är svårt. 
Ska bli roligt men jag har ångest att vi inte kan vara alla .... Alltid är det något som Gnaget i en...

När Lars kom hem hade han handlat. Det blev min favorit grill mat, han kan han. Själv är jag så trött och matt att jag inte tar mig för något. Fasen hur ska jag få energi och kraft och glädje??? 

Nu i em har det varit jätte varmt och fint. Skönt , tyvärr visar det regn och regn nästa vecka då det behövs fint väder för att underlätta för mig, stranden är ett bra gratis alternativ till sysselsättning. 

Ja ja vi får väll se. 

Jag har nu hittat vad jag önskar mig när jag fyller 40 , ja om man blir så " gammal" . 

Vore kanske smidig men samtidigt har jag ju tankar på att lägga av med utställning. Vi får väll se. 

Nu tycker jag det vore kul med lite Ystad tips , vad ska vi kolla in och inte missa. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0