Göra

 
 
Stora frågan nästan varje dag är vad ska vi göra???
Sovit så lite i natt 1000 grader i sovrummet och Effi hjärtat har också varit vaken många gånger. Fy fasen vilken natt .
Nu har jag bäddat städat badrummet dammat vattnat plockat hundbajs tömt diskmaskinen skurat hall golvet mm mm. Å kl är åtta på morgonen , jo då effektiv på morgonen är jag. 
 
Nu ska jag dammsuga och slänga i lite mer tvätt. Sen får jag väll frächa till mig efter allt svett både i natt och nu. 
 
Linnea och Oliver är ju inte hemma, tråkigt men kul för dom. Jag har verkligen ingen aning vad vi ska göra. Stranden själv är ju inte skit kul och faktiskt inte Hembygdsparken hellre. Men det blir kanske en sväng dit vi får väll se. 
Önskade jag kunde göra så mycket mer. I sen em när Lars kommer hem får jag väll trimma klart Jopplin , hon har klippta öron och en bak tass, tjusigt ha ha. 
 
Tänk om Lars hade haft semester..... Så mycket trevligare. Å vad jag är trött på att vara själv.
 
I går kväll tittade vi på filmen , den va bra!!!! Längtar redan efter nästa. Men det dröjer. 
Lars la sig nog redan halv tio , då ringde jag en sväng till mamma. Dom tycker jag är konstig som ringer så mycket men jag vill ju bara ha någon att prata med.
 
nu skulle jag lägga in bilder och hade glömt att dom kommer in först i bloggen.... Konstigt!! 
 
Sköt om er och hoppas ni har/ får en bra dag
❤️
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0