Inte som andra...

Himmel så skönt att va tillbaka på jobb, ja nu va det ju bara en tur denna vecka. Men ändå. Jag gillar ju att komma i väg och träffa folk. kom hem tjugo över ett i natt så jag va seg när Effi kallade i morse. Sov till sju så det va ju bättre än sex. Men jag kommer vara seg i dag och säkert lägga mig ännu tidigare än jag brukar. Å det mina vänner är tidigt. Tråkigt men jag orkar inte annars. 
 
Nu ska vi morna oss jag och Effi sen måste vi och handla. Det är tomt tomt i kylen. Samlar bara kraft för att ta i tu med bäddningen mm. 
 
För övrigt har vi inga planer i dag, vi kan ju inte åka till Hembygdsparken i dag igen. Vi var där i går igen med Helle Erik och Siri. Sen va Hughe Grant där men det va ju inget konstigt 😀 eller? Tänk en stor stjärna som man sett i många filmer va i vår Hembygdsparken . Ja så mycket som vi är där är den väll nästan " vår" . 
Mysigt hade vi , lekte fika och avslutade med glass. Det är mysigt tycker lilla hjärtat. Åkte karusell också , det va toppen ! 
 
Ja ja då är jag ledig till nästa fredag, så nu kunde det ju varit en utställning i helgen. Hade varit roligt. Men Nix vi ska ingenstans. 
På söndag ska Lars köra Oliver till Jönköping och om jag vill får jag ju så klart följa med både då och på onsdag när han ska dit och titta. Men det är liksom inte helt lätt med hundar och lilla Effi. Så det blir väll som vanligt att jag är hemma och passar och städar....
 
Nä nu får jag kanske få lite fart på kroppen. Någon som bjuder på kaffe i dag? Sen eller? 
 
Önskar en bra fredag och vem vet jag återkommer kanske
❤️
 


Kommentarer
Anonym

Jag är också hemme o passar djuren. Man kan inte bara åka iväg. Måste även passa djuren på ängarna så de har vatten. När det är så varmt får man nästan åka dit mer än en ggr. Kram ha sett gott
☺️😜

2014-07-18 @ 12:08:43
Anonym

Jag är också hemme o passar djuren. Man kan inte bara åka iväg. Måste även passa djuren på ängarna så de har vatten. När det är så varmt får man nästan åka dit mer än en ggr. Kram ha sett gott
☺️😜

Svar: Ok . Ja vatten är viktigt! Undra vem du är som skrivit??? Står bara anonym 😊
Susanna Rehn

2014-07-18 @ 12:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0