Jag känner

Jag känner att detta kommer bli en trevlig kväll. Ni vet när man träffar en människa man klaffar med från första sekund. Så känner jag med denna dam vi ska till om ett tag. 
Möttes på jobbet och från min sida sa det i alla fall klick 😊 ja inte så att jag är kär i henne men ni vet nig vad jag menar. Vi har samma humor och tänk, kul. Å i dag ska vi få träffa hennes man och hundar och ev hästar. Tror hon har katta skrälle  också ( är ju allergisk och därför skriver jag så) . 
Linnea är i Halmstad och har det bra. Oliver ville till mormor och morfar så det fick bli så. 
Så Lars Effi och jag ska dit. 
I dag lämnade jag Effi till mormor och körde sen hem och tittade på film åt jordgubbar vilade lite på soffan mm. Riktigt skönt och välbehövligt tror jag. 

Nu har jag badat och luktar som en sommar äng 😉 Lars hämtar Effi och lämnar Oliver hos M&M Sen ska han duscha och sen när det av. 

Det är roligt att prata med folk med andra raser man får tips råd och det är intressant tycker jag. Och det är inget konkurrens tänkande vilket är så skönt . Nä här hjälper man gärna varandra med schampo råd och dyligt, härligt!!

Avslutar dessa rader med några bilder från i går. 








Till sist en bild Effi tog själv på sina kottar hon plockade i hembygdsparken , varje gång vi varit där får jag tömma skötväskan på kottar 😍

Hej på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0