Kräk

Ja här är det kräk.... Linnea var sjuk i går och i natt och i morse hade Lars vaknat av att Effi kräkte. Så när jag kom hem från jobb möttes jag en sjuk liten gumma. Så synd om henne. Hon får fullkomligt panik när hon kräks. 
Nu sover hon på soffan. 
Själv har jag sovit dåligt och gick upp halv tolv... Får försöka vila lite sen men just nu vilar Lars. 
Ska jag bli sjuk måste det bli i dag för sen jobbar jag i helgen. 
Känner mig lite illamående men om fet är på riktigt eller psykiskt vet jag inte...

Ja tack För detta.... Denna veckan skulle Lars ha några semester dagar och dom ev till Liseberg , men det går nig i stöpet... Grrrrr så sur jag blir. 

Hoppas ni är friska och glada i alla fall. Är skälv glad att det är svalare i dag. 

Kram på er 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0