Njuter

Sitter nu i njuter av en god cider min man köpt till mig😍 och till det glass. Jo för att säkert fettet ska dallra riktigt fint i morgon.... Omg vad tjock jag är nu. Men snart ska jag bättra mig.... 
Vad fasen ska jag ha på mig i morgon? Inte viktigt men msn ska inte visa rumpan när msn böjer sig , inte tittarna hellre och så se någorlunda proper ut. Ja ja vi får se i morgon bitti för det är det ända jag inte hunnit med i dag, att välja kläder. 

Effi och jag körde till Tvååker för att reka läget för i morgon 😊
Haft en mysig dag med Lill hjärtat ❤ hon älskar utställningar . Vad ska det bli av henne😍

Nu är allt fix och klart , bilen städad tankad packad och hunden klar mm mm. 
Så nu njuter jag en stund innan sängen . 


Glas i stora lass i Tvååker👍

Super go mat fixad av Lars har vi avnjutit ute, härligt!



Nä nu smälter glassen! 

Ses i Tvååker i morgon ❤


Kommentarer
am

Lycka till o morgon, nu är det er tur.
Kram

Svar: ❤❤❤❤👍❤❤❤❤
Susanna Rehn

2014-07-11 @ 23:19:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0