Nu vet jag

Ja nu vet jag hur Ystad ser ut, fint för all del men det tig inte mer än 1,5 h att ta reda på det...







Så vi körde hemåt igen en aning besviken . Men vi körde in om och hälsade på denna fina killen med familj 

Det är ju Albins bror Albin, jo dom heter samma 😊
Så vår lilla tripp fick ändå en mening. Kul att träffa dom. Han har det så bra och är så välskött att man nästan skäms över sina egna... Tack Albins matte och husse för gott kaffe och kaka och för att vi fick komma in trotts vi kom oanmälda ❤
När vi kom hem vid 15,15 körde Lars och hämta Oliver och Effi. Sen blev det gräsklipp mm. 
Vi åt middag som i dag blev Taccos. 
Sen körde vi till stan och åt glads och promenerade lite. Härligt värme nu på kvällen. Tänk om man haft möjlighet att äta ute på torget eller bara sitta och mysa...
Nu är vi hemma och Lars nattar en trött Effi. 
Hoppas jag orkar vara vaken mer än till tio i dag men det känns inte så. 

Jag blev så jäkla ledsen i morse när på något mystiskt sett min parfym hade ramlat i golvet och gått i 1000 bitar. Jag kunde inte annat än att gråta. Varför ska sådant drabba mig? Jag är så glad för mina saker och försöker vara rädd om mina saker så gick det så. Köpte den på Rea i Borås och va såååå glad för den. 

I morgon ska vi till Vallarna med mina föräldrar. Inte Effi , synd hade varit mysigt att ha henne med. Hon är ju så glad och positiv till allt nytt och kul. Själv känner jag inte så mycket för det längre. Men det blir nig bra. 
Är så besviken att vi aldrig har möjlighet att göra något bara vår familj och alla barn och Lars och jag. 
Sen kan jag inte hjälpa det men jag är sjukt besviken på denna dag, det va det jag skulle få göra på min semester det jag fick bestämma och så va det mest skit...
Fan fan fan nä låt hösten komma nu så jag slipper vara ledsen för allt vi inte kan göra. 
Nästa helg är Lars bara ledig på söndagen och då är vi bjudna till mormor och morfar så då har vi inte hellre chans att bara vara vi och göra vad vi vill...
Nä om man bara kunde gå i idé över sommaren. 
Jag är så dum att jag tittar på fb och instagram och ser hur mysigt och vad mycket folk gör. Blir hit och dit bjudna men inte vi. Jag fattar faktiskt inte vad jag gjort för fel??
Men jag försöker varje dag att vänja mig att trivas att bara ha mig själv och min lilla familj. Tyvärr blir barnen också lite ledsna inland. Men vi försöker att dom ska få göra vad dom vill och ställa upp på dom. 

Nä nu ska jag ta lite kaffe och sen tror jag det börjar en film kl nio! 
Ha en fin kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0