Feber

Jaga då har Effi blivit jätte dålig. Somnade här på soffan lite innan middag. Hon är varm som en kanin och vaknar till i bland och är så ledsen. Stackars hjärtat. Har fått Alvedon så vi hoppas det hjälper.
Lars och Linnea har varit och handlat , blir köttgryta till middag. Jag äter i dag då jag inte orkar bry mig... 
Jag har bakat en citron kladdkaka som jag tänkte bjuda familjen på i kväll. 
Vi får väll se hur den blir.
Tanken var att Lars och jag och mina föräldrar skulle varit på någon slags humor show i kväll och att Linnea och Oliver skulle passa Effi. Hon brukar ändå sova vid den tiden då det inte började förrän nio. Men nu blir vi hemma eftersom Effi är dålig. Kan hända sover hon inte alls i kväll nu när hon sovit halva dagen här på soffan. 

Så det blir en kväll här hemma framför tv:n. 
💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0