Om ni undrar

Om ni undrar ifall jag är nykter när jag bloggar så är svaret JA. Ibland blir det fel när jag skriver på telefonen ... Stavning och så . Men jag tror ni förstår och gör ni inte det så får ni väll fråga. 

Tack alla kära vänner som ringt och skickat sms för att höra hur jag mår nu när vi lämnat Jopplin. Er omtanke värmer så❤ det är väll så att det visar sig tydligt vem ens riktiga vänner är i sådana situationer . 
När det är tungt och jobbigt kan ett livs täcken betyda mycket. Omtanke är fint och jag uppskattar det högt och hoppas jag är små bra på det själv. Försöker ju vara mot andra som jag själv vill bli bemött. 
Jopplin 💗har det toppen bra och det är ljuvligt att höra även om jag fick gråta en skvätt när jag såg bilderna. Jag önskar inget hellre än att hon ska hitta sin plats i familjen och ha det super. Samtidigt gör det ont för i hjärtat är Jon ju ändå vår på något vis. 

I dag har jag börjat dagen med att trimma Ezter  hon blev så tjusig så. Sen har det blivit mycket soff mys då Effi 💕är så dålig. Hög feber förkyld och ont i kropp och knopp. Så synd om henne. Jag kommer självklart vara hemma med henne nu när hon är sjuk. Hon bara ligger i soffan och orkar inget. Så hemskt att se henne sådan. 
Har även borstat vovvar och lite sådant smått. 
I morgon blir det självklart hemma mys med Effi. Men när Lars kommer hem från jobb ska jag trimma Alice. Ska bli kul( ja om hon sköter sig ha ha och står lite still😉) . 
Hon ska ju följa med till Åstorp till helgen. Så jag ställer där Hildur Alice och Milton. Det är bara så himla konstigt att jag bara fått nr lapparna till Alice och Hildur😱 har mailar och frågat men inte fått något svar. Får väll prova ringa om det i morgon. Vi har ju ny mail adress och ibland skriver jag den gamla. Kan det va så att jag gjort det nu med??
Ja ja vi hoppas det löser sig. Det är ju anmält och betalt. 

Jag har beställt lite Slanka produkter på nätet . Jag hoppas dom kommer i morgon . Vi får väll se.

Nu sitter jag i soffan och myser med Albin 💙tjejerna får vara utanför gallret då vi har en liten Hildur som löper här. Och vi vill ju inte ha någon parning här Ännu. 

Nu blir det lite tv titt innan det är tid att köra och lägga sig. Undras när jag ska våga sova hemma igen ... 


Va rädda om varandra nu och ha en fin kväll!!
🎃


Kommentarer
sussi

Hahaha den va bra hur lätt är det att skriva på en telefon när den har sina egna ord och hoppar o far dessutom dessa små knappar. Sorgen läker alla sår sägs det men det är ju ändå så att man måste få känna vad skulle man annars vara för en människa om man inte har känslor även våra hundar älskar vi. Huvudsaken är ju att det känns bra för dig/er det är det viktiga. Kram

Svar: Nä det är skit svårt att skriva på telefonen... Men men det får gå. Ja det kommer gå över men jag saknar vår Jopplin kan du tro . Tack och lov att man har fler vovvar. Det får väll ta tid...
Längtar till vi får/ kan träffa henne med familj igen .
Tack för din kommentar❤
Susanna Rehn

2014-11-02 @ 20:46:33
Alice

Kan inte lova att jag står helt stilla men jag ska göra så gott jag kan o matte har pratat om hur viktigt de´e´
annars kan de´bli "hack" i pälsen o hon e´också noga med
att de´ska bli fint. Hon har rett ut tovor så jag är nog
lite öm i skinnet men det gäller att bita ihop. Menar inte att bita dej.
Kram, ses i morgon

Svar: Vad bra Alice❤ ser fram i mot att träffa dig och matte !! Kram😊
Susanna Rehn

2014-11-02 @ 22:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0