06.20

Sitter i soffan med Effi, hon ser barnprogram och äter fil.
Själv kom jag hem vid 05.55 , har ju sovit hos M&M . 
Lars har kört till jobb och om ett tag är det tid att väcka Linnea och Oliver. 

I går körde Effi och jag Lars till jobb på morgonen och hämtade honom när han sluta. Detta för vi skulle ha bil.
Oliver har ju ont i son mage och i går var vi hos doktorn. Ny prover togs och han ska få tid till ultraljud på tarmen. 
När vi varit hos doktorn körde vi och åt lunch på Mormor Olgas café .
Sen hem och greja ett tag. 
När vi sen körde för att hämta Lars på jobb körde vi o tid och var in om Sussa och drack kaffe.

När vi hämtat Lars skulle han direkt släppas av på Beijer ( stavas) där han träffade pappa Där var något jippo . Trodde det tog en timme men nej han va hemma typ åtta på kvällen. 

Linnea var i stan och skulle hem halv sju. Oliver passade Effi så slapp hon följs med.
Skulle in om Maxi och hämta Olivers medicin och handla bröd. 
När vi sen skulle kasta oss hem hade vi fått punktering på däcket på bilen. Inte en gnutta luft... Så pappa och Lars kom och rädda oss och bytte däck.
Sen körde dom tillbaka på Jippot. Jag åkte hem och natta Effi mm. 
Ja vilken dag. Det gick i ett kan man säga. 

I dag ska jag börja jobba 15.30 till 01.00. 
Samma i morgon . 
Men innan dess har vi lite mys tid och några grejor att fixa. 

Nu ska jag gå och ta lite kaffe och sätta på nytt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0