Nu vet jag

Nu har jag funderat ut varför sängarna är så hårda, dom har en dam här nere vid poolen som säljer massage . Så klart måste det vara så, med dessa sängar måste var och varannan behöva bli knådad. Jag har sovit hyfsat till fyra sen va det kört. Små slumrat men vaknat sen i ett i ett. 
Nu är det mörkt ute och månen lyser fint . Tyckte det va ok att gå upp nu. Så nu har jag gjort en kopp kaffe och sitter här, Linnea sover så gott. Bra!!

I går höll vi oss här på hotellet . Solade och badade, jag va först med att doppa mig 😊 i det super kalla vattnet i poolen. Himmel så kallt det va. Så så mycket mer bad i den vet i katten om det blir. 

Sen åt vi och drack. Konstig känsla att bara gå och beställa och inte betala. Känns jätte kymigt. 
I går kväll märkte jag att det var samma personal sen frukost till sena kvällen . Dom jobbar så hårt. Självklart fick jag dåligt samvete för att vi bara sitter och latar oss och äter. Att ta ny talrik när man tar mer mat det bär i mot. Jag är så töntig det är ju deras jobb men ändå tycker jag synd om dom . 

Här är en familj med en handikappad pojke , då började jag nästa. Gråta när han fick sitta och titta på dom andra barnen som lekte och hade kul både vid poolen och sen på kvällen när Bamse var här och hade mini disko. Stackars lilla kille💙

I dag ska vi ge oss i väg till stranden om vi hittar dit😉 känns som den ligger en bit bort men vi får väll se. 
Här kommer lite bilder från i går! 














Maten här är ok men långt i från någon smaksensation . 
Dom har inomhus pool här och självklart ville Linnea prova den. 





Jag provade lite vitt vin i går, inte så gott men jag ville se lite vuxen ut ha ha 😉











Så ja det va det, har nog inte mycket mer att visa i nu. Men det blir väll nya bilder och äventyr i dag! 
Hoppas ni alla har det bra där hemma! Jag är så ledsen att jag inte kan skicka sms. Kan ta i mot men inte skicka. Vissa kan jag ju hålla kontakten med på FB men min lilla Mamma kan jag inte höra av mig till och det är skit!!! 
Önskar en fin dag
❤☀


Kommentarer
Lena

Ser ju härligt ut.Ni ska bada i havet det är säkert varmare.Här kan man inte bada alls bara så du vet. Njut så mycket du kan. kram

Svar: Vi var en sväng vid havet i dag men vi va där lite tidigt så det va kallt. Provar en annan dag. Men vi har det så bra så bra!! Kram❤
Susanna Rehn

2014-10-08 @ 08:22:22
Alices matte

Det ser ju ut som att ni har det riktigt mysigt.
Fortsätt med de'.
Kram

Svar: Ja visst har vi det! Mysigt så mysigt😊 hoppas allt är bra med Alice och matte 💗!
Kram
Susanna Rehn

2014-10-08 @ 23:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0