Sista morgonen

Gick upp kl sex nu i dag, det är mörkt ute. Har tittat på kl många gånger i natt. 
Å himmel vad min egen mjuka säng kallar. Man får liksom ont i hela kroppen och får vända sig hela tiden. 
För övrigt måste jag säga att rummet är jätte fint!! Balkongen fantastisk och hotellet i övrigt mycket bra. 
Nu är det ju som jag sa väldigt folk tomt här då dom stänger efter att vi åkt i kväll. 
Maten har varit ok även om det inte varit många smak sensationer precis. Helt klart bäst va sushi  ( stavas?) och i går var där goda vårrullar. 
Linnea har gillat efterrätterna, själv vågar jag ju inte ära det. Tyvärr för det har sett gott ut. 

I går åkte vi igen till Old Alcudia . Det va marknad där. Stort och fullt med folk. Riktigt super kul att se. 
Gjorde några inlöp och prutade hej vilt😊 riktigt kul!! Trodde inte jag var så bra på det. 
Var även inne i den affär jag sett den där grejen jag förälskat mig i och köpte den😍! 
Har inte tagit någon bild ännu. Men det blir nog i dag. 
Har shoppat lite små presenter här nere och lite så. Självklart har både Linnea och jag köpt väska 😊!!
Jag hade kunnat handla mycket om man säger som så. 















Efter någon timme tog vi bussen tillbaka till hotellet. 
Vi åt lunch och sen va vi vid poolen. Det va en hel del moln men lite bad blev det ändå. 
Vi
Tog lite " snacks" och pausade i skuggan en stund också. 




Vi hade en lugn och bra sista kväll( för lugn ...) vi försökte ha det så roligt vi kunde. Skojade om att vi tömde baren, jo på alkohol fria drinkar möjligtvis ! 










Den där Linnea är en riktig spexare vill jag lova när hon är på det humöret 😊. 

I dag hoppas jag på sol och fint väder så vi kan bada lite mer. Sen ska vi packa och vara redo för hemresa kl 19.10 hämtar bussen oss. Vi får ha rummet fram till dess och det är riktigt skönt. 
Vi har haft det såååå bra och jag är glad att fått göra detta med Linnea men oj vad skönt det ska bli att komma hem. 
Längtar efter alla men mest efter mitt minsta lilla hjärta som tydligen undrar om mamma inte jobbat färdigt snart! Å min kropp skriker efter att få krama henne!!! Men i morgon får jag 😍!!!

Då har kl blivit kvart i sju , jag får väll läsa en stund och duscha och så. 
Inte mycket att städa här inte ha ha. 

Önskar er en fin dag där hemma❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0