Vill ha...

 
Såg denna för ett tag sen, den är sååå jag. Å jag vill ha den.... Hoppas någon gång kunna köpa den 😍. 
 
Följer Oliver på datorn, ligger under just nu. Fan vad vad man blir uppjagad. vill så gärna det ska gå bra för dom. 
 
Inte gjort mycket annars. Tvättat lite. Badat. Ja typ det. Måste dammsuga men har inga krafter. 
 
Kl fem ska jag hämta lilla hjärtat hos mormor, så snällt hon får vara där när man inte är pigg. 
 
Nä nu ska jag fortsätta göra inget och samla kraft. 
 
❤️
 
 


Kommentarer
Jenny

Kram kram 💕

Svar: Tack! Vem är du? Bloggar inte längre här. Har en ny adress. Men den är hemlig... Så vem är du? Kanske du får den nya adressen😋
Susanna Rehn

2016-05-01 @ 09:26:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0