Söndag !

Så där! Nu är det dammsugat, skööönt. Blev inte i går och då kan man säga att det ser ut som fan....Men nu är det rent igen!
Kokat mig en kopp kaffe och ska nu passa på att skriva några rader. Lars , Linnea och Effi har kört i väg med Oliver till en kompis. Dom har nu stannat till hos Mormor och Morfar. Så jag är helt själv hemma!!

I går var ju Effi och jag själva hemma, tack och lov kom Helle och Erik en sväng och drack kaffe. Tiden gick lite snabbare då. Måste säga att jag känner mig så låst nu när vi bara har en bil. Funderade på att gå ut och gå men va fasen här är ju så tråkigt. Åkrar och blåst. Så det blev inget med det.

I går kväll när Lars + barnen kom hem grillade vi. Det var gott om än väldigt stressande då Effi var jätte trött vid den tiden.

Det var en lugn kväll, inget bra på tv tyckte jag så det blev ett bad och sängen för mig vid lite innan tio.

Har några söta bilder här som jag tänkte visa!

 Effi ska gosa med Harriet!

 Alla vill va med!!



 Goa hjärtat i morse!

 Nu efter julen älskar jag att köpa tulpaner och primuler, det är så fint!

Har inga planer för resten av dagen mer än att vi måste handla något till middag, ständiga frågan vad man ska äta....tråkigt!

Nu ska jag försöka få upp värmen i fötterna för jag är så frusen.
Vad ska ni göra i dag???



Kommentarer
Linda

2012-01-15 @ 13:15:54
Linda

Hoppas ni får en trevlig dag! Effi är bara för god :) själv försöker jag mig på Tjabos päls! O mitt tålamod tar snart slut...men men d blir nog bra någon dag :)

Kram

2012-01-15 @ 13:18:11
gullbritt

Vilka fina bilder på grynet.Kram

2012-01-17 @ 19:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0