Ännu en sjuk dag!

Ja inte en sjuk dag kanske men jag är fortfarande skruttig. Så vad gör man då när man är sruttig? Jo surfar runt , kollade skor tex. Dessa kan jag tänka mig till Effi och mig!



Kollade även runt på jackor till Effi, skulle vilja ha någon av dessa.....

Lars har varit mer aktiv än jag , precis badat och fönat Albin. Så nu är han ren och fin! Varit i ishallen och slipat skridskor , Effi var med och hälsade på nästan hela A-laget(fasen man skulle ju varit med... ha ha) Fast jag tror inte dom gullat så mycket med mig precis ;) Sen har Lars gjort en massa annat , duktiga gubben min! Skönt nu när jag liksom inte orkar! Nä nu ska jag se om Effi badar i hundvattenskålen eller vad.... Men först sätter jag in 12 veckors bilderna på Hildur. Vissa har ju sett dom på FB men inte alla, tex Fannys Matte kanske vill se!



Ha det gott!


Kommentarer
Christina (Flijus kennel)

Ljuvliga biler på lilla voffs. Kom på att vi är nog inte ens vänner på Fb. Ska vi kanske åtgärda ;))

2012-09-05 @ 20:37:39
Fannys matte

Va skoj att få bilder på Hildur (Nästan så att det rimmade) Dom ögonen kan man ju bara smälta för. Kanske tur att hon inte bor hos oss för då hade hon nog blivit väldigt "bortklemad"

2012-09-14 @ 18:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0