Förkyld

Här är det snorigt och tråkigt. Skulle ju jobbat i natt men får vara hemma o h kurera mig. Så nu är både Lars och jag krassliga. Hoppas hoppas barnen klarar sig!!!!
Så i dag har vi inte gjort många knop. När barnen kom hem från skolan gjorde Linnéa en äpplepaj. Den står här och ser smarrig ut. Så sen i kväll får det bli en bit, kanske till Idol. 
Just nu är här så lugnt. Lars gått och natta Effi, Oliver ligger här på soffan med mig och trängs med fem klena vovvar. Dom är mätta rastade och trötta nu. 
Jaha nu får vi se hur den här förbaskade förkylningen utvecklar sig. Ska ju jobba helgen. Så då måste jag ju va pigg och kry. 
Ha det gott nu!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0