Lördag

Jaha då var det lördag. Linnea har sett fram i mot i dag då hennes tjej klasskompisar ska komma i kväll och äta Tacos och mysa. 
Vi har passat på att bjuda hit Linda och Magnus. Så det blir full rulle!!
Ska köra och handla sen. Men linnea vill med och hon sover fortfarande. 
Typiskt nog kröp det fram att Oliver har träning i dag.... Alltid ska jag stå med sådana här saker själv...
Men det får bli som det blir.
Just nu har Effi fikat på ett smörgås rån



I går var vi ju på 2 års kalas, det va mysigt och Effi tyckte det var toppen roligt. Hon är verkligen inte blyg den tjejen. 


Här provar hon Eriks trehjuling . 

Det ser ut att bli riktigt fint väder här i dag, kallt men soligt . Hundarna är inne än så länge då dom har sin fm vila nu:) 

På bilden är det lilla Hildur !!

Just nu funderar jag på om vi ska ha någon efterrätt i dag. Får väll se vad jag hittar i affären . 

I går gjorde jag ju en brudbukett , ingen jag själv skulle vilja ha men så var den beställd. 


Nähä nu har jag nog inte mycket mer att säga. I morgon har Oliver hockey match men jag hoppas hinna trimma och fixa till Harriet i alla fall. Bäst att göra det nu , hon kanske inte orkar det snart då hon ju redan är ganska rund...
Ha en go lördag alla glada! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0