God morgon

Natten gick bättre , uppe på toa vid ett sov sen till halv fyra men efter det va det värre... Har väll slumrat till lite men inte så mycket. Hörde när Lars körde och sen när han kom hem med Ezter. Han hämtade nämligen M&M och körde dom till bussen och tog då hit Ezter. 
Nu hoppas jag dom får en mysig bra resa. 
Nu på morgonen tittade jag på vårt lilla träd här ute, påsk haren hade varit tidig och där hänger påsk ägg 😊 undra vems idé det varit . Ha ha. Effi kommer nog tycka det är kul när hon upptäcker det. 
Nu längtar jag till dom här höglöpande damerna är klara. Harriet och Jopplin är helt galna . Albin är riktigt duktig men dom två...

I går kväll tittade vi på filmen och åt fruktsallad . Gott och avkopplande. 



Nu dricker jag kaffe och Effi välling och så ser vi på barnprogram . Det är skönt dom morgnarna hon vill börja så. Man hinner komma igång i lite lugnt tempo . 

Sen i fm blir det en sväng till affären och sen besök. Mysigt. Sen får vi se om jag måste hämta Linnea eller hon stannar hos farmor och farfar till Lars kommer hemåt. 
Vad Oliver ska göra i dag vet jag inte. Men han brukar ju hitta på något. 

Ha det gott nu så länge❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0