I dag blir

I dag blir det gnälligt än vanligt... Så va beredda ...
Jävla skit natt, kunde inte sova. Varit uppe druckit te ätit knäcke macka. Snurrat i sängen , varit uppe. Toa. Bl.a. Bl.a. Somnade vid fyra och sen ringde kl jävelen fem å jo då sov jag gott och Effi vaknade och skulle upp...
Lars sa att jag skulle ligga kvar. Jo så jag låg i sängen till jag hörde han köra halv sex. Men då var det bara att gå upp. Så nu sitter en sur trött helt skakig mamma här med Effi och undrar hur fasen jag ska överleva dagen...
Får ju försöka sova lite när Lars kommer hem men det är ju inte förrän kl fyra. Många långa timmar innan dess. Å vad jag hatar den känslan att va trött så jag skakar och fryser och får nästan andnöd bara av stressen. 

Skit!!!!

I dag nu på morgonen ska min mamma på röntgen. Sist hon va där hittade dom något på lungan ... Orolig JA!!! Å när berättade hon det för mig, jo i går. Tack för den... Måtte det inte vara något farligt för då dör jag !!!
Linnea och Oliver har ju sovit där i natt och jag får väll hämta hem dom sen men dom sover väll några timmar till kan jag tro. 
I morgon åker mor och far på lite Tysklands resa över påsken . Det gör dom rätt i. Dom kan behöva vila upp sig umgås och ha kul!!
Hoppas dom får det toppen. Lars ska köra dom till Mc Donalds i morgon bitti innan jobb. Tidigt tidigt han börjar ju sex nu om dagarna eftersom dom har så mycket att göra. 

Jag borde borsta hundar i dag men just ny är lusten obefintlig. Får väll se om den kommer. Dom är så toviga nu när jag inte hållt efter...

I morgon torsdag kväll är vi bort bjudna. Det kommer bli en härlig påsk fest med go mat och glada folk. Ska bli kul. Får väll se hur länge jag orkar vara där. Men en sväng för det ju bli. 

 Funderar på att göra ett påsk ris till i dag, skulle behöva lila fjädrar. Tänkte nämligen ha det i badrummet. Sen behöver jag en ny blomma då den fina jag hade här på soff bordet bestämde sig för att dö. Får ta en tur till kusinen i dag och köpa både fjädrar och blomma. 
Funderade också på att sätta någon fjäder här ute i trädet då kanske Effi skulle tycka det va kul. Fortfarande inte hittat vårt påskpynt...

Sen måste jag sätta mig och anmäla till Hässleholm och Hasslarp , det har också gått runt i huvudet på mig i natt. Inte missa att anmäla. Tänk om Hasslarp kunde vänta med att gå ut till den där lönen kommit... Men det måste göras och vi får väll ära gräs några dagar sen... 
Maj månad är en riktig penga slukare med utställningar och födelsedagar i oändlighet... Allt ordnar ju sig men fy vad sådant oroar mig...
Ser så fram i mot när det är Hasslarp , det är typ årets bästa helg. I år vill jag ställa både Harriet och Hildur och så ska ju Alice och Gerd med. Kul kul kul!! Å så blir det väll camping här med obligatorisk grill. Självklart tycker jag Gerd ska vara med på grill kalas!!!

Nä nu ska jag sluta babbla..
Ha det gott så länge


Kommentarer
Lilian Jonsson

Kära Sanne! Inte behöver Du skicka iväg några pengar till Hasslarp innan Du fått Din lön. Meddela bara vår utställningssekreterare Berit Persson Quist att Du betalarsenare. Du anar inte hur många som är i samma situation och vi försöker verkligen hjälpa alla bara man hör av sig. Hoppas nu att Du blir allt bättre dag för dag och att Du och alla Dina kära två-som fyrbenta får en riktigt trevlig Påsk. Kramiz LILIAN

Svar: Men Gud du har räddat min Påsk Liljan ❤ har grunnat och grunnat hur jag skulle göra. Det har gått många nätter till det också... Anmäla och äta gröt till lönen kommer eller strunta i allt . Varit så nedstämd då jag så gärna vill anmäla . Nu blev jag glad och fick påsk lust tillbaka. Jävla pengar. Att det ska va så kämpigt alltid.
Jag börjar må bättre nu men är långt från 100 ännu. Orkar väldigt lite och är inte mig själv på något vis. Men det ska väll bli bra. Bara att accepter och försöka ta det lugnt.
I kväll blir det påsk kalas med goda vänner. Trevligt och gott!
Vill önska dig en / er en riktigt God Glad och Fin Påsk🐣
Och tack snälla för du gav mig hoppet tillbaka när jag va på väg att ge upp...
Stor kram ❤
Susanna Rehn

2014-04-17 @ 15:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0