Skit

I dag ville inte min kropp mer. Fick Astma anfall, haft känning hela helgen. 
I förmiddag blev det bråttom bråttom . 
Tack o liv att Linnea var hemma då Lars inte flyttat bilstolen . 
Linnea har ont i huvudet och vi fick Inge. Tid förrän i morgon. 
Jag blev bra omhändertagen i dag, men nu är kroppen skakig och domnar bort lite.  
Mormor hämta Effi så jag har sovit. 
Nu har hon kommit hem vid tre då mormor o Linnea skulle o göra naglar. Lyx brudar.
Nu har jag lagat mat, bara potatisen som ska bli klar. 
Sen ska Lars o Oliver på hockey i Malmö, hoppas dom inte blir mördade av Malmö supporters ...
Lars fråga om han skulle bli hemma, kryss i taket. 
Men jag sa att han skulle åka, vet ju att Hockeyn är viktigare än allt annat o jag tycker det är bra att han han är med när Oliver ska dit. Fasen vad vimsig jag är...

Hoppas snart må bättre. Skulle badat Hildur i dag, måste trimmad innan helgen. På något vis hoppas jag få i hop allt . 

Nu längtar jag efter bättre tider...

Hej ❤


Kommentarer
limpan

Skickar en jättestor kram! <3

Svar: Tack kära❤
Susanna Rehn

2014-04-01 @ 23:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0