Snart säng

Gisses vad sliten jag är. Dåligt med sömn och en lååååååååååååång dag i ett ridhus . Jo då det känns. Å när resultatet blir så där blir man ju inte piggare. 
Nu förväntade jag mig inga stora vinster precis men men men men men nä nu är jag tyst tyst tyst . 
Haft små trevligt i alla fall, lite avslagen . Å lite lätt irriterad på folk. Men det är säkert bättre i morgon. 
För i morgon har jag bästa Gerd och Alice ❤ med mig. Så wop wop se upp ha ha😊
Nä jag har inte druckit om ni undrar , bara det att läsarna på denna blogg är så otroligt begränsad att jag vågar skriva vad jag vill. Så här kan jag tycka och skriva lite som jag vill. 
 När jag kom hem kl sex hade Lars kyckling på grillen och goda tillbehör, smakade ljuvligt!!
Sen har jag myst med Effi ❤ saknat henne i dag. 
Nu har vi ätit fruktsallad och ögonen går  kors vill jag lova. Undras om man snart kan lägga sig.. Hoppas så jag kan få sova gott nu i natt.  
Ett tag funderade jag på att gå ut och fräscha upp Hildur. Men nä det är helt lönlöst. Tror man kan räkna ut hur det blir i morgon. 
Men kul ska det bli att visa Alice, hon är en riktig goding och jag är då stolt över henne också. 

Nä nu orkar inte min hand skriva mer så jag säger god kväll och på återseende eller hörande !!

💗


Kommentarer
am

Undrar vad du har lagt i fruktsalladen. Det verkar va nåt uppåttjack (hur tusan stavar man) Kan man få
recept på salladen i morgon, behövs kanske efter
äventyret i Kungsbacka.
Go´natt o på återseende






Svar:
Susanna Rehn

2014-04-05 @ 21:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0